fredag 18 mars 2011

Redan fredag! O.O

Har haft fullt upp med min träningsvärk sedan onsdagspasset, haha! Mina muskler i benen har känts som betongklumpar både igår och idag :P 

Det blir najs när samma pass inte känns lika hårt efteråt. Då är det dags att öka vikterna ^^ .. Nä men jag har ju aldrig tränat benen på det här viset, så det är väl inte konstigt att dom blir chockade. Det blir bättre snart. Det är en skön känsla ändå.
Imorgon blir det ett rygg, biceps och mage-pass =)

Maten då!
I onsdags åt jag ugnsbakad falukorv och blomkålsmos till bruch. Vill säga frukost, men klockan är ju jämt nånstans mellan 11 och 13 när jag äter "frukost" och den består ofta av vanlig mat, som en lunch. Fast det där begreppet frukost som i macka, yoghurt, juice osv. får man se bort ifrån lite när man äter enligt LCHF =) 
När jag kom hem från träningen så hade Jimmy och J gjort superdupergod mat. baconinlindad lax med stekta champinjoner, gräddfilsås med rom och dill och så sallad till det. Inte helt fel efter träningen =) Åt dock lite för mycket så var mätt långt in på natten O.O .. (för mycket nuförtiden innebär inte ens så mycket jag brukade äta när jag åt vanligt förut, äter väldigt små potioner nu jämfört med då.)
Vaknade två på natten och tyckte att det var supervarmt och så mådde jag nästan illa, hade fått reda på att Noel hade fått kräksjuka den kvällen och jag var och fikade med han och syrran och Elliott dagen innan. Så trodde såklart att det var det jag hade fått och kunde knappast sova då. Fast det gick över efter nån timme =) Mycket skönt!

Stor laxbit och mycket bacon =) Salladen har inte lagts på ännu på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar