onsdag 16 mars 2011

Benpass from hell!!

Haha när vi var klara med passen var vi bra skakiga i benen! :P

Benpress - 7*2 och ytterligare ett set men det blev bara 2 reps :P 60 kg
Knäböj 12*3 minns ej hur tungt det var, 10 tror jag
Utfall 12*3 med endast stång utan vikter. Kommer nog att köra med hantlar nästa gång. Det är svårt att få in tekniken där tycker jag..
Liggande bencurl 12*3 5 kg (shit vad tungt det är!!! 5 ynka kilo men det känns som 50...)

Jag minns inte att jag gjorde sista övningen som var benspark... Måste ha glömt av den :P Får bli nästa gång. Konstigt om vi alla tre glömde bort den. Måste fråga Punch om han gjorde nå benspark.
Den sista övningen på det här benpasset är stående vadpress och den vill jag inte göra, så det var då jag ställde mig på gångbandet.

 Där blev det 8,5 minuters powerwalk och 1,5 min jogging.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar