fredag 4 mars 2011

Middag och helggodis

Jag blev så sjukt sugen på kebab när jag var ute och gick, men ville inte köpa på pizzeria direkt.. Men får nog göra det ändå imorgon kanske, för det jag gjorde istället blev inte alls att smaka som kebab, även om det var gott.
Köpte viltmästarskav och stekte tillsammans med lök och en sallad och creme fraise till det. fräscht och fint =) Glömde ta kort på maten :( ..La upp fint på tallriken och så åt jag upp det. Var lite hungrig ^^ 

Har tillverkar helggodis precis nyss som står på kylning. 
Gissa vad!?









Hallon...
 Pannacotta!!


Bästa fredagsgodiset! Hallonen är det 4,5% i och grädden 3% =) Lite vanilj kan man ha i grädden också, eller lite sötningsmedel, men jag tycker det funkar utan också om man inte har nåt av de hemma. 

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att någon hittat lite inspiration i det jag gjort :D Tips är alltid bra, jag får OFTA värsta idétorkan när det gäller mat.. Så kör man på sina favoriter tills man är tokless ;)
    Bra LCHF blogg det här ju :)

    Kram http://lovelylovan.blogg.se/

    SvaraRadera