onsdag 2 mars 2011

:)

Har varit ute på en rask promenad i 45 minuter nu på förmiddagen, innan frukost (brunch?) :) Det är verkligen inte kul att promendera. fy tusan. blä.. men skönt i det fina vädret.
Min rygg håller på att krevera a allt stillasittande så jag tänkte mig att jag ska skärpa mig och gå ut på promenader och så tror jag att jag ska börja träna i ställdalen med jimmy och de typ i helgen eller så. Vore najs o jag kunde komma igång innan jag börjar jobba. (börjar i april=))

Åt den godaste röran idag! Är lite trött på ägg för tillfället, första gången på hela tiden :P Som tur var hade vi lite tonfisk hemma så tog ca 2 matskedar tonfisk, 2 msk majonnäs, 2-3 msk keso och så lite chilisås, salladskrydda, svartpeppar och dill. :D hade velat ha lite purjolök också, men det blev sjukt gott iallafall! Låter kanske lite tråkigt med bara en röra, men det var det inte =) Åt några skivor briesalami också, bästa korven, det är 1 kolhydrat/100g och det är 125 g i hela förpackningen, 29%fett  också :P hehe.. Kom på nu att jag kanske skulle kolla vad det var för fett  också, men förmodligen så är det väl bra fett eftersom det ändå är korv =)

Så har min dag sett ut hittills.



AAAAJ vad min rygg gör ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar