tisdag 22 mars 2011

Jobbvecka

Fick hoppa in och vikariera på bryggeriet den här veckan =) Jättekul att få jobba igen!

Igår var en sjukt intensiv dag, första dagen på länge så var lite ringrostig+ att det var extremt mycket att göra. Så när jag kom hem så orkade jag knappt hålla ögonen öppna, men inte fick jag vila inte, nä vi skulle ju och träna. bröst, axlar och tricpeps var det som stod på schemat. Fann inte riktigt energin och var förbannad över hur svag jag var.. Det gör inte direkt att man blir starkare.. Men idag har jag träningsvärk där jag ska förutom triceps, så då gjorde jag nåt rätt iallafall =) vågade inte lyfta så tungt eftersom jag var lite öm i armarna sedan lördagens pass, är orolig att överanstränga mina små muskler som inte är vana vid hård träning =)
Imorgon är det benpass from hell igen :D hehehehe

Det är så här man blir å se ut om man tränar asmycket! ^^ Jag ska träna asmycket!


Maten då!
igår: Köttfärsgratäng med sallad
Ikväll åt vi kantarellstuvning med kebabhamburgare och broccoli
Morgondagens matlådor: ett ägg och en stor kopp kaffe med grädde till frukost, till lunch blir det ägg- och skinksallad/röra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar