söndag 20 mars 2011

Handskar och plättar

Igår var vi och tränade, det var som sagt rygg, biceps och mage som skulle plågas =) Det var en del svåra övningar så tog det lugnt med vikterna. Det var mycket stångar och hantlar, sånt som man håller i och blir skinnflådd av i händerna :( Fiiifan alltså! Så sjukt ont! Hittade nå grejer som jag tror man skulle sätta på handlederna, som jag använde för skydd till händerna. Det är liksom vassa knottror, för att det ska bli bra grepp antar jag, på allt.
Efter passet åkte vi iallafall till Örebro och köpte handskar :D Hittade precis det jag ville ha, rosa och svarta =) 180:- på Inter Sport.

Lördagsasset såg ut såhär:

1. Sittade kabelrodd
2. Raka marklyft/Marklyft
3. Hantelrodd
4. Ryggresning
5. Traditionella latsdrag framför nacken
6. Rak skivstångcurl
7. Hantelcurl
8. Cablecrunch


Till frukost idag gjorde jag kokosplättar med saffran tillsammans med vispad grädde och lite varma hallon :D supergott! Ägg till förrätt eller efterrätt är att föredra så att du får i dig lite mer protein.
2dl kokos (kör i matberedaren så det blir lite mindre flingor, kanske kan stavmixer funka bättre?)
2 dl grädde
4 ägg
½ krm salt
0,5 g saffran

blanda ihop allt och låt stå 5-10min och stek sen små plättar =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar