onsdag 16 mars 2011

Korv!

Korv är kanske inte det mest näringsrika man kan äta men ibland funkar det fint =) 
Vi gjorde ugnsbakad falukorv (nu fick jag hjärnsläpp och undrar om det verkligen heter så? haha)
Såklart med massor av ost =) 


Nu är jag 2 ,8 kilo från mitt första mål. 
Ganska hårt att sätta första målet 13 kilo från starten, men jag har ju som långsiktigt mål att gå ner 13 kilo till efter det....
Nä, jag har väl egentligen inget slutmål, vill under vissa siffror, men sen visar det sig vart det slutar. Det här är ju en viktnormaliserande diet, hur konstigt det än låter.. :)
Jag står i valet och kvalet om att skriva ut min vikt, men jag avvaktar.. När jag gått ner de här 2,8 kilona kanske det kommer =) 

Idag ska vi och träna igen, nån gång på eftermiddagen, Får se hur många vi blir idag, om Jimmy ska jobba eller ej.
Tänkte köra ett hårt benpass idag igen.
Jag kan informera om att man inte alls behöver kolhydrater för att bygga muskler, jag har bara tränat några få ggr men känner redan liten skillnad på vissa muskler, och Jimmy har fått massor med stora muskler, han har tränat längre än mig dock :D Vi blir inte mer trötta än nån annan av de vi tränar med som äter kolhydrater. 
Kanoners!!

Måste nog ta och sätta på lite kaffe nu.. När jag är hemma själv känner jag att en kaffemaskin inte skulle sitta fel :P Att göra två koppar kaffe med en skopa kaffe i filtret känns lagom onödigt :P 
Men det är bara då som en sån skulle vara bra.. Våran kaffebryggare gör ju väldigt gott kaffe =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar