fredag 26 april 2013

Fredag äntligen!

Jag är så sjukt trött nu för tiden! Svårt att
motivera mig att göra nåt alls efter jobbet..
Tränat måndag, torsdag och fredag den här veckan, blir inge mer i helgen.
Kört igenom kroppen en gång så det duger ju!
Ätit kycklinggrejen jag la upp bild på i måndags. Sen blev det supergod omelett!
Spenat, ost och bacon, kryddat med salladskrydda och svartpeppar endast. Stekt i massa smör såklart :) matlåda igår och idag.

Igår gjorde jag proteinpannkakor igen till kvällsmat, med jordgubbar och grädde. T

Ikväll åt jag gyrossallad från grillen och 86% kakao Marabou till efterrätt.

Kollar på The Aviator lite smått, samtidigt som jag surfar på plattan och försöker hitta nån bakgrundsbild till den :p
Fantastisk film tycker jag. DiCaprio och Cate Blanchett gör en av sina bästa roller enligt mig :) hon är så rolig och rak, han är så märklig. Båda pratar roligt.
Bra recension? :p
Sen är den visuellt snygg också. Allt i den är bra!

Slutpratat om filmen nu..
Imorgon är det vägningsdags! Spännande att se hur mycket det där vinet i lördags påverkade.. Hoppas på ingenting. Det kan ju ha stannat av förbränningen helt däremot. Är väl inte hela världen, men tråkigt i så fall.
På tisdag tänkte jag äta och dricka lite vad jag vill, så nästa lördag blir ju inge spännande. Upp och ner i vätska gissar jag på att det blir då bara.

Bild på pannkaka, och jag i nytt fint (skrynkligt) linne innan träning idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar