lördag 20 april 2013

Dag.. Öhh. 20..

Missat några dagar nu..
Radar uppvad jag ätit alla dagar. Lite träning och enformig mat gör nog att det var ok att vänta med bloggen tills idag :)

Tacosallad
Tacopaj, av resterna och pajbotten av OneBake, ägg, fibrex, lite grädde och salt
Kokt ägg och lchfmackor ( såna från Ica), med ost och skinka och mycket smör

Har ätit frukost ons-tors, hallon och kesella. Har tänkt dra ner på kaffet helt i veckorna och hoppas på att det kan påverka min hud positivt. Då vill jag ha nåt i magen på morgonen istället.

Åt pannkaka i måndags som var kvar, annars räckte tacosen tis-fre :)

Vägde mig nyss och har nått mitt delmål! Yeeey! Gått ner 0,7 kg den här veckan :) trots att jag bara tränat i onsdags ett dåligt pass och igår i två timmar 8D ett bra pass alltså :p
Det är maten som göre!
Inte svårt att motstå fika när jag vet vilka resultat det ger :)
Jag har dessutom ätit massor den här veckan, haft ordentligt stor matlåda ( för att vara jag på lchf..) och ätit mycket hemma.

Vill ha bort några kilo fett till nu fort!
Tror jag ska komponera ihop en veckomeny och laga alla matlådor imorgon. Får se :) minimalt med kolisar och massa fett och lagom med protein :)

Ikväll blir det middag ute, så kött, sås och sallad :)

Frukost blir kokta ägg och nåt mer.. En kaffe får det bli idag. Tassimokaffe är bästa kaffet!


Inte så fin bild på min frukost :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar