tisdag 9 april 2013

Dag 9

Spenatsoppa med lax och ägg till lunch.

2 ägg och en burk makrill när jag kom hem efter jobbet.

En kopp kaffe hos lillebror som fyller år idag.

Tomatsås med champinjoner och mozarella.
Haha japp, igen, gjorde en till =) så gott ju!! risken finns att jag inte vill äta tomatsås på ett tag snart..men gör ju inget, inte bästa maten man kan äta ändå så)
Dessutom hade jag majs till.. ajabaja!! Nädå, det får gå =) Äter nästan aldrig majs men tycker det är väldigt gott. Innehåller rätt mycket kolhydrater och jag känner verkligen hur sött det är ! kanske därför det är så gott? =) 

Träningen blev inte direkt blod, svett och tårar idag.. 
Blev en promenad och så lite coreträning hemma. Skulle behöva göra det varje dag...
Dumma rygg krånglar. Det blir ett hårtbenpass imorgon fast istället för få tunga reps blir det många lätta :(

Nä nu måste jag sova! BUMS!



Kolla vad gooott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar