tisdag 23 april 2013

Bildbomb!

Mat:
kräftor, lchfmackor med skagenröra

Kycklingkokosgryta/soppa
Vet inte vad jag ska kalla sån mat, för många skulle nog ha som gryta med nudlar eller ris till, men när man bara äter det med sked, blir det soppa då?

I lördags åt jag hamburgare utan bröd, det var supergott!
På kvällen drack jag 3 glas vin. Tänkte att det blir jag ju inte dålig av iallafall. Men jooodå! Jag sov nästan hela söndan! Men tog mig ner till gymet i alla fall och körde ett halvdant benpass. Sjukt besviken var jag.. Men det blev nånting i alla fall.

Är inte alls sugen på att dricka på Valborg nu ju, men får se hur det blir.

Köpte fina skor i lördags i Örebro :)

Nu ska jag ta lite hallon och kolla på biggest looser som börjar snart.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar