måndag 8 april 2013

Dag 8

Det går ju fint det här!
Gymmat 4 dagar i rad.
Torsdag blev det bara en promenad på en timme, mer kondition än vad jag är van vid :P
Tisdag ingen träning alls. så endast den dagen hände det inget.

Lunch blev samma som igår, kyckling med tomatsås och champinjoner och mozarella.. tjatig mat, japp! men såå gott!

Idag blev det ny maträtt.
Spenatsoppa med ägg och rökt lax.

Ett flatbröd med ost och smör fick jag i mig också, i väntan på att soppan skulle koka klart och medans Jimmy åt snabbare mat eftersom han skulle iväg.


Det är så roooligt att träna nu! Det går så bra och det är kul när jag ser att det ger resultat =)

Jag förstår om det kanske inte är så intressant att läsa de här inläggen, men skriver mycket för min egen skull, för att se vad jag ätit. skulle kunna skriva på en lapp hemma eller ett dokument på datorn också, men det här är roligare.


1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Vad duktig du är och va kul att du börjat skriva igen. Jag tycker det är intresant att läsa om! Kram!
    Mamma!

    SvaraRadera