lördag 13 april 2013

Dag 13, -0,6 kg på en vecka!

Missat skriva några dagar nu.. Kommit hem sent om kvällarna och varit sjukt trött. Men har lyckats gå ner mer än ett halvt kilo den här veckan :D

I torsdags var jag på mage-rygg fortgjort pass. Inte lika kul som förra gången jag var på det, men ska nog försöka gå lite oftare. Fort gjort på 25 min.
Igår och idag och imorgon blir det bara vila. Imorgon kanske jag tar en promenad i alla fall.
Vaknade med ont i halsen igår så tänkte att jag nog behöver lite vila. Tråk!
Vila och äta tänkte jag att jag ska göra i helgen :) fast inget struntätande, bara bra saker.

Igår åt vi kött! Typ två veckor sen :p ryggbiff tror jag det var, kryddat med bara salt och peppar stekt i skivor. Åt broccoli och persiljesmör till det. Asgott!!
Idag till brunch gjorde jag jättegoda proteinpannkakor och varma (frysta) jordgubbar och grädde :)
Första gången som jag hittat ett lowcarb recept på tunnpannkakor som faktiskt smakar pannkaka och inte ägg, kokos eller luft :p lite svårt utan mjöl.
Men OneBake gjorde susen! Smaksatte med lite av OneWhey choklad också, blev bara en aning söt smak, inge chokladsmak.

Ska ta mig en pannkaka till nu och sen göra gurka med dip.

Var iväg och impulsköpte en surfplatta idag, en samsung galaxy note 10.1 blev det :) såå roligt!! Den är jättefin!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar