tisdag 15 januari 2013

Vilodag

Idag är det ingen träning. Men imorgon är det dags igen :)
Första dagen på nya träningspasset med Jimmy och Torbjörn. Ben tror jag minsann.

Har beställt ett träningslinne (se bild)
och en sportbh med inbyggd smartphoneficka idag :) skoj med nya kläder! Nya byxor är också på väg.

Beställde även hem kokosolja utan smak. Kanon när man blir trött på kokoskaffe. Kokosfett är bra för fettförbränningen och innehåller massa andra nyttigheter. Är dessutom mättande, jag brukar ta en sån kaffe antingen till frukost eller om jag äter frukost så kaffe till lunch.
Alltså kaffe med lite grädde och ca en tesked kokosolja.

Åt frukost hela förra veckan och ingen lunch.
Men jag fryser så på jobbet emellanåt
Så vill ha varm mat nu så då blir det lunch istället :)

Dagens matlåda bestod av rökt skinka, broccoli, spenat, crème fraise och grädde.
Se bild :)



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja och det var ännu snyggare i verkligheten! satt superbra på! förutom att det kunde varit en halv storlek större.. har inte bestämt om jag ska behålla eller skicka tillbaks, jag ska ju bli mindre liksom! :P

      Radera
  2. Haha! Jävlar vilken spam det blev! Hahaha! Märkte inte att det blev så!

    SvaraRadera
  3. Haha! Jävlar vilken spam det blev! Hahaha! Märkte inte att det blev så!

    SvaraRadera
  4. Haha! Jävlar vilken spam det blev! Hahaha! Märkte inte att det blev så!

    SvaraRadera