onsdag 16 januari 2013

Benpass och god mat!

Haft fullt upp tills nu, nu sitter vi i soffan och pustar ut.

(Och jag är så social att jag bloggar...)

Kalops står och puttrar på spisen :)
Helt vanlig kalops fast utan mjölet. Så sjuuuukt gott! Dessutom glad kossa, inte Ica-kossa :D

Benpass stod på träningsschemat idag.

Utfall, sumosquats, benpress och så vaderna.
Jag har ju haft problem med att göra knäböj (vanliga squats) pga min rygg och att jag svankar, men sumo gick bättre och tog bra i benen och rumpan :)

Utfallen var helt sjuuuukt tunga! Vi började med dom som tur var. Fy fan säger jag :p

Läste en bra artikel om knäböj idag som var väldigt hjälpsam och bra.

Länk: http://fitnessguru.se/franticlife/120666-den-korrekta-knabojen-en-utrotningshotad-art

Fick hem mina böcker idag som jag beställde förra måndagen, adlibris slog rekord i lång leveranstid. Jag var lagom irriterad.
Ska försöka mig på en bok på engelska om socker, processad mat, fetma och sjukdom :)
Köpte också en svensk som jag tror är lite mer lättläst.

Nuuu ska vi nog äta lite och snart sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar