söndag 27 januari 2013

Trött söndag

Hade en trevlig kväll igår med vänner, vin och gyros :)
Gick och la oss rätt tidigt ändå, de andra åkte vidare till bångbro folkan där lillebror spelade. Jag var dålig syster som inte åkte ner och kollade.
Men det går verkligen inte att vara där nykter, bland hög musik och apfulla folk. Jag kände verkligen inte för det. Och inte heller för att dricka mer än nåt enstaka glas vin.
Jag blir en sån torrboll när jag fokuserar på rätt mat och träning :) fast jag gillar det.
Det är ju asjobbigt att vara bakis. Kände mig nästan så ändå nyss. Somnade till filmen vi skulle se.



Glömde tvätten i tvättmaskinen igår, kom på det halv tio och strömmen bröts nio....
Det går inte att få upp maskinen utan ström.
Och våran fantastiska tvättstuga är inte igång igen för än imorgon kl sju på morgonen. Så det är väl bara att gå ner innan jobbet imorgon och plocka ut en sur tvätt. Hoppas på att ingen annan har bokat och tvätta om den, för tredje gången.
Har försökt få tag på hyresvärden hela eftermiddagen och kvällen men ingen som svarar på de två numren jag har.
Lagom nöjd!
Näää fy vad irriterande. Det är ju så lätt och klantigt att glömma tiden.

Vi lagade supergod mat idag! (Vi är bra på att laga mat:))
Färsbiffar med paprika, lök, bacon och Philadelphia med vitlök och örter.
Till det gräddsås med rödvin och blomkålsmos med samma Philadelphia :)
Lägger upp en bild, den blev inte så bra, men det är en bild iaf :)

Nu ska jag fortsätta läsa min porriga bok om de femtio nyanserna, och försöka hålla mig vaken ett tag till innan det är dags att sova.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar