tisdag 8 januari 2013

Noll kolisar ish

Risken finns att jag blir trött på
Majonnäs den här veckan :O
Min frukost/lunch består av tonfisk eller lax, ev. ägg, majonnäs, crème fraise, broccoli och paprika. Ser lite geggigt ut :p

Middagen har bestått av rostbiff, kryddsmör, champinjoner och paprika.


Tre dagar i rad :p får hitta på nåt nytt imorgon till middag iaf.

På jobbet tycker de att jag är märklig som klarar mig hela dagen på "det lilla".

Hoppas nu för guds skull att jag inte åker på nån dum förkylning som ger alla skeptiker "rätt". Har nysit tre ggr idag :O peppar peppar! :)

Meningen är inte att jag alltid ska äta så här lite, men just den här veckan vill jag prova på för att se hur det går.
Vill ju få igång på förbränningen efter allt frossande runt alla helgerna.

Fast jag är inte hungrig för än jag kommer hem ändå så. Känner mig bara pigg och nöjd.

Träningen igår gick ju bra, benpass var det. Körde låga vikter i benpressen (30kg) många ggr. 25+15+20 och lite till :) ska fortsätta med det tills jag kommit igång lite mer innan jag ökar. Gjorde lite utfall och knäböj innan det. Knäböj kom jag fram till att det får jag skippa. Får ont i ryggen av det :( dumma mjukasvankrygg...

Har haft sån träningsvärk så jag knappt kunnat gå idag :p än mindre sätta mig ner. Stått större delen av dagen iaf som jag tänkte.

Nu ska jag sova. Har sovit sjukt dålig senaste två nätterna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar