söndag 10 april 2011

Vissa dagar är bättre än andra

Det här ÄR en sån dag =) soft söndag

Sitter och lyssnar på två låtar om och om igen och läser senaste ELLE på balkongen i solen :)
Inga superglada låtar kanske, men alla hårstrån reser sig :) gillar! Har läst klart tidningen nu så ska ge mig på bok istället.

Det här är den ena låten. Den är med i senaste Greys Anatomy som var ett "musikalavsnitt".. såna brukar oftast vara lite dåliga och corny.. men det här var över förväntan. (jag tror iallafall att den här låten var med? hörde den på radion nyss och var tvungen att lyssna mer på den)




Den andra var också med i samma avsnitt, med riktiga skådespelaren som sjöng. gosh vad bra hon är!! mycket bättre i själva avsnittet, men lägger upp det här istället så blir det ingen spoiler som jag la upp på fejan



Mat då..

igår åt vi flygande jacob hos mamma. och fika i form av keso+vispad grädde+ hallon i en röra. SUPERGOTT!! åt sånt till frukost idag också =)

Kanske blir nå mer inlägg senare, nu ska jag gå ut och läsa igen =) Läser såklart Matrevolutionen  fortfarande, blir inte så många sidor per kväll i veckorna när jag är så kvällstrött ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar