onsdag 13 april 2011

Hemma efter veckans benpass

Roligaste passet på veckan enligt mig :) Jag ökade i benpressen idag igen, nästa gång lägger jag på 10 kg till och kör 5x5 hela benpasset. Nu blev det 3x12 som vanligt. Vi ska prova på 5x5 från lördag tror jag, på alla pass. vi får se :)

Maten igår var tonfisksallad:
tonfisk i olja (+en burk med tonfisk i vatten i bit, lite finare=))
paprika, gurka, isbergssallad, hackade paranötter, fetaost och ostchips/flarn gjorda av morfars brännvinsost :D
Och kokta ägg. Jimmy åt en ostgratinerad tomat också. Jag tycker inte om tomat.
Vi hade ingen creme fraise hemma så dressingen blev lite stark med bara majonnäs, hade i matlagningstoghurt (typ grekisk eller turkisk fast ica:P) men det blev ändå lite skarp smak.. bästa dressingen är 50/50 majjo och cremefraise typ.
Så det blev lite ofet mat som jag blev superhungrig av på eftermiddagen (efter 5-6 timmar iofs :P) och på morgonen innan lunch. äter ingen frukost oftast. ibland när jag orkar göra nåt, men klarar mig oftast bra ändå fram till lunch. En kopp kaffe med grädde i runt 9-10 brukar sitta fint :)




Vi har kommit på att Jimmy kanske ska gästblogga lite här :) får se om det kommer upp nåt nån dag :)

Nu ska vi göra köttfärssås =) seeeya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar