söndag 17 april 2011

Söndagsblogg

Jag lovade tre inlägg i veckan, här kommer det andra :)

Vi bytte våg förra veckan, syrran ville ha tillbaks sin som vi fick låna för vi hittade inte på våran efter flytten (ett år sen snart.... :P), utan att kolla skillnaden mellan dom ,för nog är det skillnad allt. vi väger mer på våran våg :P Men vi kollade med en hantel vi hade hemma och det var på pricken rätt.. så det är syrrans våg som är snällare ^^ Men, nu är jag nere på samma vikt (på nya vågen) som för två veckor sedan (på snälla vågen), alltså har jag gått ner nånting, glömde skriva upp förra veckan så vet inte riktigt hur mycket. inte så noga hur som helst, det går neråt iallafall.

Nu ska jag och fika med min vän Frida =)

Här kommer lite bilder från de senste dagarna

Köttfärssås med osttärningar och gurka

Hallonmousse :) mitt bästa godis

Kebabsallad

Skulle bett om mindre sallad och mer kebab :P här har vi lagt ihop både min och jimmys sallad som blev över efter vi ätit upp kebaben och lite sallad och gurka. 

Vårdag hos syrran med plantering och grillning =) MYSIGT!!

Coolingen Noel fixade i sandlådan

Ingen konst att äta lågkolhydratkost på sommaren ^^


grillade champinjoner, zucchini, paprika, fläskkarre, vitlökssmör, bernaisex2, tzatziki, parmesan och vitlökssås. Bra med många såser :D åt en köttbit till btw, ser lite tamt ut på tallriken :P

Det blev kallt mot kvällskvisten då maten blev klar, så noel åt korv med vantarna på ^^ sötunge!

Frukosten idag :) kokta ägg, randig och prickig kaviar (den prickiga var aaasgod ju! men shit så dyr..), brieost, babybellost  (ny gul smak som inte alls var lika god som originalet..) och så vanlig ost :) plockfrukost deluxe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar