tisdag 19 april 2011

Middag-lunch-middag-lunch

Woho! jag har fått mobilfunktionen att funka :D nu kan jag blogga massor med mer :D och lägga upp bilder direkt när jag tagit dom :D Anledningen till att jag inte orkat blogga är ju att jag sitter framför datorn hela dagarna på jobbet och min rygg gillar det inte. så då har jag inte velat sitta just nå här när jag kommer hem. men nu bloggar jag ju från mobilen istället :) eller också..

Igår fick vi köpa en firrefisk av lilla kusinen Sanna :) rökt regnbåge.
så det blev det till middag igår efter träningen, tillsammans med kokt ägg, räkor och sås.
Såsen gjorde vi med lika delar majonnäs och turkisk yoghurt (inte icas matlagningsyoghurt. peck) och så en halv del med kaviar (igår gjorde jag med kalles randiga, idag gjorde jag med svennes dillkaviar, båda smakade lika gott)
Gjorde till matlåda både idag och imorgon :) 


Det ser inte så mycket ut, men jag blev proppmätt! så det var verkligen bra mat. keson orkade jag inte äta upp ens så den blev över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar