lördag 26 februari 2011

Mackor!



Det har blivit mycket mackor den här veckan =) bakade bröd i onsdags och så har vi inte orkat laga nå mat för än igår, så ägg med bacon och mackor har funkar bra! 

Har kommit på en supergod frukost! Stek bacon i små bitar, lägg i två ägg när baconet är stekt. stek ihop allt så det blir trasiga stekta ägg typ (så som jag gillar äggen =)) och sen har jag klickat på creme fraise på det och blanda ihop. Supergott!! Det är det som ligger i lådan längst ner på bilden längst ner. vet itne varför bilden blir så och nu får den vara så =)

Vägde mig idag =) -0,7 kg sen förra fredagen.Äntligen har jag kommit igång igen ordentligt! så här mycket har jag inte gått ner sen veckan mellan jul och nyår när jag gick ner 1,3 kg :P  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar