fredag 18 februari 2011

En presentation, inledning eller nåt sånt


hittar ingen bra tjockisbild, men däremot bjuder jag på en supersmal bild från när jag gick i ettan på gymnasiet och precis köpt mig en fin Vollerskorsett i strlk 20"! kom i en 18" men hon i affären sa att jag kommer växa och då blir den här bättre.... nog hade hon rätt allt, fast jag växte ur den här med :P Nu tycker alla att jag såg sjukligt smal ut där och det kanske jag gjorde med min bleka hud dessutom, men struntsamma, jag åt som en galning och tränade aldrig, det var fina tider det ^^ no boobs...

Ja, här är en bild på mig i mina "skinnyjeans" som jag inte kunnat ha på evigheter :D happy me! är inte så mycket för såna här bilder men kan ju lägga upp sen om 9 kilo till ^^


Vi började med en Cambridgekur den 8:e november men slutade efter 5-6 dagar då vi fann LCHF istället, sedan dess har vi hållit oss till den maten utan problem.

Jimmy har gått ner 15 kg och jag 9 kg.
Min viktnedgång stannade av helt efter nyår, men har faktisk gått ner 2 hg sen i lördags nu så nu kanske jag är igång igen =)
Det är ganska vanligt att det stannar av ett tag. Jag har dessutom ätit lite socker då och då när det varit kalas, vilket det varit en hel del :O Jimmys mamma fyllde år, jag fyllde år, folk på utbildningen slutade och bjöd på fika (de gångerna har jag fikat kanske två matskedar tårta, men socker som socker =))
Det är något jag valt och varit medveten om att det kunde sinka viktnedgången, så det har väl fått gå =)
Men nu har jag skärpt mig och äter dessutom betydligt mycket mindre mat om dagarna, alldeles lagom så jag håller mig mätt och igång. Det visade resultat på en gång minsann. Tacksam diet det här =)
Det mest fantastiska är ju att trots att jag fuskat lite då och då och ätit lite onödigt extra mat om dagarna och kvällarna så har jag inte gått upp ett enda hekto, har stått helt stilla på samma hela tiden.

Jag vill inte lägga upp här vad jag väger utan håller mig till att berätta om hur mycket jag går ner =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar