tisdag 22 februari 2011

Måndagens mat

Frukost: Kaffe med grädde, stekt ägg+bacon med ost.
"Mellanmål": Kaffe med grädde
Lunch: Fläskfilé och broccoligratäng
Middag: 100g a-fil  med kanel(ja jag vägde faktiskt. inget jag normalt gör, var bara nyfiken) när jag kom hem.
När Jimmy kom hem senare så gjorde vi broccoli- och spenatgratäng och kycklinggryta, se bilder i förra inlägget =)

Vägde mig idag och hade gått ner 0,5 kilo sen i fredags :D happy me! jag kände det på mig, annars brukar jag bara väga mig en gång i veckan på fredag eller lördagar ^^


De andra på utbildningen äter lunch vid halv tolv, då brukar jag bara dricka lite kaffe eftersom jag fortfarande är mätt sen frukosten som vi åt vid nio (2 timmar liksom:S) och sen äter jag min luch vid eftermiddagsfikat vid två istället =) Därav "mellanmålet" mellan frukost och lunch.

Har fortfarande inte fått till mobilbloggningen till den här bloggen, =/ Det vill inte funka bara. man ska skicka ett sms till en e-post med en kod för att få det aktiverat, men även fast jag skickat står den bara och laddar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar