måndag 16 januari 2012

Nu får det vara nog!

 

 Vi hade en plan här. som började idag och som faktiskt också slutade idag, för min del iallafall. Vi har köpt några påsar Cambridgekuren. Bara för att bryta av allt strunt vi ätit senaste veckorna, få ett stopp på allt och börja om på nytt såattsäg. Sagt och gjort. Första påsen imorse - kakaosmak, inte alls äcklig. Andra påsen till lunch - äpple och kanelgröt med exta kanel, helt okej den med. Men fick ont i huvudet på eftermiddan och kände inte alls att jag var i skick att träna med inget i magen.. kändes inte som att det skulle bli effektivt.
Sen tycker jag inte direkt om idén med Cambridge när jag vet att jag kan gå ner lika mycket med LCHF ( eller NCHF som jag tänker köra nu, No carbs high fat) som jag håller mig till det och inte fuskar. Så blire!!!
Jaja, dålig karaktär och allt vad det är.. Men det skadar ju inte att låta bli iallafall =) Hade planerat 4 dagar.
Åt omelett till middag :P Det blir omelett till lunch imorgon också. Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu när vi ska äta bra mat igen. Ska prova lite nya recept.. I helgen tänkte jag försöka mig på chokladmousse gjort på avocado O.O haha.. ja det ska faktiskt vara tillåten mat. Älskar NOOOO Cárbs. carbs is bad for you. 
Jag har btw slutat läsa Aftonbladet pga deras skitdåliga artiklar. känns skönt. DN funkar bra det med.

Håller nu på att läsa Katrin Zytomierskas bok "Dags att bli smal, LCHF på mitt sätt". Sjukt motiverande och kul bok. Hon är hård :P

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar