lördag 21 januari 2012

Frukost



Cosmopolitansalladsblad, skagenröra, ägg och ost. lite citronsaft också.
det stod mellan en sån här eller om jag skulle göra plättar med hallon och grädde till =) men orkade inte börja laga mat så plockade ihop det här istället. får bli det till lunch istället. hoho, det är så jobbigt att äta nyttigt :P
plättarna blir nog av kokos och lite kruskakli. hade velat ha mandelmjöl egentligen men har inge sånt hemma.
ska beställa från lchf-butiken idag tror jag. bakepro, sukrin eller stevia (nytt godkänt i sverige), och säkert nåt mer skoj =) tänkte att jag ska baka riktigt fina lchf-bakverk när jag fyller år så vi kan fika lika mycket som alla andra utan att de behöver äta sockerfritt.

igår körde syrran sten hårt med mig och Gita på gymmet. Känns idag kan jag säga :P...
Ett hård benpass var precis vad jag behövde. har inte fått nån ordentlig träningsvärk på länge nu.. eftersom det känns redan nu så borde det bli värre imorgon =). fiiint äre!

Tänkte jag kör efter hennes schema de gånger vi tränar samtidigt (typ jämt). hon har tränat regelbundet sen september? och ökat allteftersom såklart, men jag kör på samma som henne på en gång nu :P
kan tjockisarna i biggest looser börja träna stenhårt på stuts kan jag också.
skulle behöva trycka in lite kondition bara.... uhhh..


har tränat tre dagar i veckan i tre veckor nu, efter att jag blev frisk. och har planerat att fortsätta så.
det är så skönt att basta efter träningen också! säkert superbra för min hy då den typ exploderat av finnar.. borde rensa ur och sen ta slut? =) hoppas på det iallafall.


igår åt jag tonfisksåsgrejen som var över, med ägg, till lunch och skagenmacka till kvällsmat. samma i två dagar.
ska lägga upp det mesta jag äter här, fast äter jag samma mat flera ggr blir ju det onödigt.

nu börjar det mer likna den blogg det var i början =))
jag vägde mig idag btw.. började med strikt lchf i måndags igen men vågade inte väga mig då.. men idag gjorde jag det och det var inte alls så illa =) tror iofs jag gått ner lite under veckan för min mage känns inte lika stor. ligger knappt 2 kg + från när jag vägde som minst innan jul. känns ju bra att jag inte svullit upp jättemycket trots allt strunt jag ätit och lite jag tränat och mycket jag varit sjuk.
woho!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar