onsdag 6 februari 2013

Magsjuka ändå?



Ehm... Det var nog magsjuka i lördags :S hur stor är chansen att man är bakis och har magsjuka samtidigt?!! (Chans/risk?! Här skulle jag vilja skriva risk, men det funkar ju inte?! Hmpf.. Irriterande!)

Jag grundar det på att jag mådde illa tills igår och eventuellt smittade en kollega i måndags :( gick till jobbet men fick gå hem för jag mådde så illa. Och så fick jag reda på igår att en var hemma med magsjuka :O jag spelade kort med henne på lunchen... Ush vad hemsk jag känner mig. Det är ju dödssynd att gå till jobbet med smittsam magsjuka. Men inte trodde jag att det var det heller! Trodde jag var extra känslig mot nåt i fredags bara ju.

Inte mycket att göra åt nu dessvärre..
Sitter i karantän nu iallafall :) ska till jobbet imorgon igen. Fick uppmaningar att stanna hemma idag med. Vill inte alls vara hemma nu från jobbet. För mycket saker på gång..
Men men! Vill inte smitta nån mer.

Var ju till Örebro i söndags också :) smittade väl en massa folk där med då.. Var illmående och trött då med.

Köpte lite nya träningskläder och skor.
Känns mycket roligare att träna med fina kläder!
Bra med extra skor också. Hehehe... :) de heter adiTUFF :)
Jimmy köpte likadana fast herrmodellen :p
Inte alls samma färger, men allt annat är lika. Hehe 😍

Vi var till XXL Sport och Stadium outlet. Himla bra med outlet faktiskt. Två fina linnen från Röhnisch för halva priset fick jag.


Det blev lite upprepning av förra inlägget, men struntisamma :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar