söndag 3 februari 2013

Long island är inte iste



Var till Örebro i fredags och åt gott och dansade. Inget vi bukar göra så det var kul :) har inte skrattat så mycket på evigheter! Roligt folk!

Blev bjuden på long Island icetea.... Det var nog dödsstöten. Mådde bra hela kvällen och natten, var bra slirig, men minns ju allt :)

Men igår! Herregud.. Har aldrig varit så bakis! Var sjuksjuk hela dagen och kvällen. Mådde så illa så fick inte i mig varken vatten eller mat. Det jag drack kom upp igen.
Hade feberfrossa tills jag somnade inatt.
Det var som att jag åkt på en magsjuka.

Gissar på att det var pga att jag just inte hade ätit nå kolhydrater på en månad. Det sägs ju att man blir extra känslig på ketogen kost.
Nästa gång (om det blir nån nästa gång..) så blir det bara cider... Puuhhh

Vilken pärs!

Hoppas bara på att jag är bättre idag. Har lite ont i magen fortfarande, men den blev ju rätt misshandlad igår..

Har ett glas med hemmagjord vätskeersättning iaf som jag varvar med vatten :)
Ja, jag har faktiskt fått i mig ett helt glas med vatten sen inatt nu :)

Sådär. Fint att gnälla av sig lite. Orkade ju knappt prata igår :p







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar