söndag 24 februari 2013

Förberedd

Gjorde en bigasslasagne igår, så det räcker till både matlåda och middag några dagar :) istället för pastaplattor tog jag vitkålsblad. Det blev riktigt gott!

Den här veckan har jag gått ner 0,5kg :) fast det har bara blivit 3 dagar träning. Bättring i veckan? Ska ju till Stockholm torsdag/fredag. Men det blir nog bra ändå :)

Idag fyller pappa år och imorgon mamma, så var dit en sväng i eftermiddag och gratulerade. Mamma hade bakat gofika, chokladrutor. Men jag tog mig en kopp frysta hallon istället :) inga rutor för mig inte.

Från och med imorgon ska jag promenera till jobbet, de jag brukar åka med har flyttat så de åker inte förbi vid mig längre . Det blir ju kanon med frisk luft varje dag och lite motion. Inte för att det är långa biten direkt :p tar väl en kvart eller så att gå. Lagom :)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Bajbaj!!



1 kommentar: