onsdag 1 februari 2012

Nyhetsmorgon torsdag 07.15


Kostdoktorn VS Livsmedelsverket, debatt i nyhetsmorgon =) jag får kolla Tv4Play när jag kommer hem från jobbet imorgon.


Det blev visst lite reklam för Aftonblaskan också..

Har precis "bakat" fika till jobbet till imorgon. det blev pannacotta med kardemumma, vanilj och hallon, sötat med sukrin (jag äter gärna osötad pannacotta men jag tvivlar på att alla på jobbet gör det =) jag är väldigt orolig att det ska vara gelatinbitar i som klumpat sig. det blev så en gång när jag gjorde mousse.. men det har aldrig blivit när jag gjort pannacotta, men gör ju jämt portionsstorlek. nu har jag gjort två stora pajformer O.O så otroligt vanskligt att baka och sen bjuda, man kan ju inte smaka innan o.O........... vi får väl se imorn då :P

2 kommentarer:

  1. Det här har kanske inte så mycket med inlägget i sig att göra förutom att jag skulle säga att det blir nog bra med pannacottan, skulle bli förvånad av motsatsen... I alla fall skulle jag ju komma till saken; Jag blir jämt hungrig eller placebohungrig när jag läser din blogg har jag kommit på. Allt verkar så gott! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är oftast väldigt gott också :D mat är gott :D haha

      Radera