lördag 20 juli 2013

Dietvecka 2

Har gått upp 1 kg den här veckan :p vet inte riktigt varför, men så äre! Kämpar vidare. 
Har varit rätt hungrig hela veckan så kan tänka mig att jag ätit lite för lite, kanske därför inte kroppen velat släppa från sig nåt fett. Försökt äta mer, men inte fått i mig mer när jag väl ätit. 

Bara tränat måndag och fredag den här veckan, prioriterat annat. Kanske blir nåt imorgon :) 

Maten i veckan:
Räkor med ägg, majonnäs och gurka 
Räkor, ägg, olivolja och gurka
Kebab med skinka, ost, gurka och kebabsås. -kan vara den här som gjorde att vikten gick upp? Säkert potatisstärkelse i den färdigrivna osten och dextros i skinkan och massa annat strunt i allt annat. Goooott i i alla fall :) 
Kassler med broccoli, spenat, champinjoner i grädde, kryddat med svartpeppar, oregano, timjan och vitlök. 
Kaseinpudding, ibland med lite hallon och ibland med jordnötssmör.

Var sjukt sugen på ugnsbakad falukorv igår så det gjorde jag. Blomkålsmos till det. 
Inte jättelite kolisar, men gott! 




Bjuder på lite träningsbilder idag :) 
Var till gymet i ställdalen igår, de har längre bänk i bänkpressen än på Värket. Kändes mycket bättre :) lite kul att vara tillbaks i gamla gymet också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar