söndag 14 juli 2013

Dietvecka 1

Gått ner 1 kg den här veckan. 
Ätit:
 kyckling i kokosmjölksås med broccoli
Spenat- och baconomelett
Kokt ägg
Proteindrinkar efter träning 
Kaseinpudding några kvällar <3 supergott!
Sen slank det ner ett gäng jordgubbar och färska hallon med grädde igår :) inget som ingår i dagliga dieten men dumt att låta bli för de finns ju inte så lång period av året. Mycket fruktos som kan störa ketosen.

Lider inte av maten precis :)
Lite tufft att vara på kalas idag där det såg ut som riktig gofika! Men klarade mig ändå på kaffe och vatten. 

Längesen jag gick ner nåt nu eftersom jag inte varit superstrikt. Tänkte köra en månad nu så att jag blir av med några kilo till. 

Har en veckas arbete kvar, sen är det SEMESTER!!!! :))). 

Har så svårt att sova.. Trött i ögon och huvud men det kryper i kroppen så kan inte slappna av :( snart kommer Jimmy hem från sin spelning, kanske somnar bättre då.. Igår somnade jag strax efter tio :p typiskt fredagar.. 



True story..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar