lördag 9 mars 2013

Lördagsmorgon

Skönt att vakna vid nio och se att det är sol och blå himmel ute :) kallt säkert men känns ändå som vår.
Tycker om att vakna i lagom tid på helgen men ligga kvar i sängen och läsa eller kolla på film eller så :) Jimmy sover alltid längre än mig...

Skulle ju fasta ett dygn fredag-lördag. Gick sådär :p jag bestämde mig för att jag ville äta av den goda maten vi gjorde i torsdagskväll. Resonerade som så att det inte var läge just den här dagen :)
Får ta det en annan dag när jag känner mig mer bestämd. Inget måste ändå, men vill prova nån gång.

Hade gjort en jättegod lammfärsgratäbg med massa champinjoner :)

Igår fick jag min present av Jimmy från när jag fyllde år, ögonfransförlängning! Har inte fått in nån tid tidigare än nu. Det blev så braaaa!!! Behöver inte mascara längre :) jag har tyckt att jag har så korta fransar, men tydligen hade jag långa och täta enligt hon som satte fransarna. Men nu är de ännu längre och svarta och täta ochtjocka :)
http://www.viktoriaeriksson.se/viktoriaeriksson.se/Valkommen.html

Ska läsa lite bok nu tills Jimmy vill vakna ❤
Läser "träning och lchf" av Jonas Bergqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar