fredag 6 december 2013

Progress!


Det här hade inte publicerats tydligen, skrev det för två veckor sen ungefär tror jag.. 

Kollade på inlägget från förra gången jag var sjukt nöjd med träningen och tänkte göra en uppdatering nu. 
Hade nämligen ett riktigt gött pass idag igen :)
Kul att ha att gå tillbaks och se framstegen

Bänkpress:
Uppvärmning, vet inte antal reps men kilosarna: tomstång, 25kg, 30kg, 35kg, 40kg

4*5 45kg
2*4 45 kg

Sista setet fick jag sendrag i benet efter 2 lyft så det failade ju rätt duktigt, men pressade tills slut upp den 4 eller 5 ggr.. Tänk att det kan vara så svårt att räkna till fem :p 

I somras lyckades jag få upp 45 kg 1 gång. Idag lyfte jag det 28 ggr :) 

Planen enligt procenträkningen var 44kg 3*5 och 46,75kg 3*5 
Men det gick ju inte, finns inte så små vikter, så körde 45 rakt av istället :) 


Militärpress (hantelpress) 
Nu tar jag 12 kiloshantlar 8 ggr utan problem och sedan droppar ner tills jag är slut, idag gjorde vi negativa också :)
Ibland tar jag 14kgs handlarna men de är så svåra att få upp till utgångsposition så kör mest på 12kg

Här är en screenshot på gamla inlägget :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar