fredag 6 december 2013

Gnäll

PHade ont i huvudet och kliande näsa, men inget mer, hela förra veckan. Var orolig för att bli sjuk till lördagens tävling så tog det lugnt med träningen.
Men det blev aldrig nån förkylning.

Så i förrgår bestämde jag mig för att få igång på förbränningen med lite tabata. Sagt och gjort. 
(20sek och 10sek vila)
Höga knän upp på bänk (vad kallas?)
Knäböj
Cykel 
Och så lite grodhopp

Vaknade upp igår med halsont som bara blivit värre. Fuck! 

Hatar kondition och brukar skämta om att det är "farligt" och att jag bara lyfter vikterna fortare :p såklart är det kanon att träna kondition också, borde lägga lite mer tid på det. Får försöka igen när jag mår bättre. 

Jag som var så taggad på att träna!! Skitförkylning :( 

Nä ska sluta gnälla och trycka i mig lite vitaminer och mat... 

Bajbaj! 


Bild från förut nån gång



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar