fredag 23 december 2011

Kattmys

 Goombatass

Jimmy har gått till jobbet så nu ska jag och katterna julstöka,
Eller ja.. lite iallafall. ska slå in de sista julklapparna. Sen inge mer.
Både jag och Jimmy och Natalie är dyngförkylda. jag vill bara sova bort det sjuka, men kan inte sova. blä.. Ondare hals var det längesen jag hade.. Det gör ont ända upp till öronen när jag sväljer/hostar... slutgnällt nu.. Finns dom som har det värre. T&U´s stackars små barn ligger i magsjuka båda två.. stackars små :( hoppas de blir friska också tills imorgon.


Ser jättemycket fram emot morgondagen! lika mycket som när jag var liten tror jag, himla kul med julafton ju!. Ska bli så gott med maaaat!!! haha jag känner mig redan hungrig. har ätit pizza idag :P så mycket har vi orkat göra idag.
Har hittat massor med bra julklappar i år =) råkade nästan försäga mig till Jimmy om vad han ska få.. men han får 4 paket och han vet inte exakt vad det är, bara att jag köpt den ena på Bokia -.- hehe... Jag vet iallafall att jag får 2 Disneyfilmer av han, jag var med och valde ^^ men får andra saker som jag inte vet vad de är för nåt också :;):) paketpaketpaket!!!

Nu håller jag på att nysa ihäl mig. ska slå in dom där julklapparna nu och sen bädda ner mig och vänta på bättre tider =)

Go jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar