måndag 17 oktober 2011

Sahara hotnights i fredags




Jag skulle ju vara hemma i fredags och inte göra nånting förutom att vänta på att Jimmy skulle komma hem och sen kolla på film. gick sådär. Blev ju lite sugen på att följa med ändå, så sagt och gjort! hamnade till slut längst fram vid scenen i Bångbrofolkan framför dom snygga brudarna i Sahara Hotnights. naaajs!!
Det var riktigt bra faktiskt. synd dom bara spelade en timme..
Coolt ändå ju att dom kom till lilla bångbro ^^


På lördagen åkte jag till örebro och letade efter en ny sportbh. lättare sagt än gjort. trodde inte det skulle vara nå problem alls, men det var det. så det blev en som inte var perfekt men som funkar tills jag hittar den perfekta =) När jag ändå var i örebro passade jag på att träffa Erika och åt lunch med henne, himla trevligt måste jag säga!  Vid den tiden hade min kropp dock kommit på att den fick i sig massa alkohol dagen innan och inte alls ville vara vaken längre... hehe.


Söndagen spenderades med syrran och Elliotten på Erikslunds shoppingcenter i Västerås O.O inte riktigt meningen att shoppa tv å dagar i rad. men det var natalie som kom på att vi skulle fördriva tiden där.
Fint vare!!


Fin uppdatering av helgen. kanske att jag skriver nåt nån mer dag om hur det går med allt annat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar