torsdag 16 juni 2011

vid tangentbordet: nattmössan

det är ju helt värdelöst när Jimmy jobbar natt. Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna men sova, det går inte.
har sovit dåligt i flera veckor nu känns det som.
jag som var så kvällstrött förut och kunde somna typ den här tiden.
helt okej att somna sent, om jag är pigg på dagen, men den här veckan har varit rena döden på den fronten...
tlötttt...
det är ju så tråkigt att bara ligga och vänta på att somna när det inte händer. vänta vänta vänta.. nehepp..

funderar på att sätta i min 3 timmar långa coco chanel-film och försöka somna till.
den är inte så spännande, men den är bra och avslappnande att titta på.
har bara sett den en gång och det var nog ett tag sen nu så det kanske är dags.

imorgon ska vi till örebro och shoppa lite =) fick ju lön igår ^^
måste byta ut min garderob, den är för stor.. för mycket kläder jag inte använder och som jag använder men som jag inte vill ha egenligen. rensade ut en hel del för några veckor sen, hälften ligger i en påse och väntar på märkning för färd till ställberg och förhoppningsvis nya ägare :) andra hälften är redan där eller hos nya ägare.
inte nåt slöseri på kläderna inte, recykling!! haha.. stavade jag det där rätt? jag gör mig förstådd iallafall..

lät som att jag ska shoppa loss ordentligt, men så illa ska det inte bli.. men nåt kraffs kommer jag hem med allt. nån sorts tröj


nä, nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova och kolla på film
typiskt trött inlägg om allt möjligt onödigt som inte fyller nån funktion.inte ens en bild O.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar