tisdag 10 maj 2011

Sanningen är den att man blir lika fet av fett som man blir grön av grönsaker

... fast jag är rätt säker på att mamma blev orange när hon åt mycket morötter förut :P haha!

väldigt bra ord hur som helst =)

Vi har nu ätit lågkolhydratkost i 6 månader och gått ner 22 resp. 13 kg
De sista kilona tar tid på sig kan jag lova.. fast det gör ju inget, jag har 10 kilo till jag vill gå ner.
Vi ska prova att nolla kolhydraterna nån vecka tänkte vi =) Kanske sätter det lite fart, kanske inte, men vi ska prova iallafall. Kött, ägg, bacon, kryddsmör och bea blir det då bara. grädde i kaffet behöver jag dock, men det är ju inte så mycket då jag oftast bara dricker kaffe till frukost och sen inge mer under dagen.

vi var och köpte en kvarts gris i helgen så nu har vi massor med fint griskött i frysen :) det bästa vore om vi kunde få köpa ägg av nån härikring också, då skulle vi må superbra :)



Såg 3d-bilder på nya gymmet idag och blev supertaggad!! det blir ju skitbra! betydligt mycket dyrare än där vi tränar nu, men fräscht och fint med nya fina maskiner kan vara värt det :) smidigt när det ligger så nära också så man slipper krångla sig ända till Ställdalen. Går ju att träna på gymmet här i byn nu också men har inte velat det av diverse anledningar :P det har ju varit väldigt lugnt och tomt på folk oftast i Ställdalen (observera varit... det har börjat komma massor med folk dit nu :O)





jag för 4-5 år sen :P nyköpt korsett i strlk 22" eller 24" den ska jag komma i sen :)
(jag har säkert lagt upp den här bilden förut.. men den får hänga med igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar