lördag 6 augusti 2011

Rastlös.. en liten update om vad som händer!

       
fin bild på mig :P hehe.. nya profilbilden på fejan kanske?

Jag är numera tillvidareanställd på bryggeriet =) asnajs! eller ja, nästa vecka är fortfarande vikariat, men veckan därpå övergår det till tillsvidare.
Så nu har jag planerat hur jag ska sätta sprätt på pengarna som kommer rulla in på kontot varje månad..
Beställde en dator igår, en liten 12" Asus med tillhörande högtalare så jag kan lyssna på musik "ordentligt" =)
min laptop som jag har är inte särskillt portabel längre, batteriet har dött och adaptern är glapp så flyttar man på datorn så dör den oftast :P haha..men den funkar ju bra som stationär...

Beställde även en tatueringstid som blir i oktober. d blir det mer blomsters på armen! en stor en tänkte jag

Jag är så sjukt rastlös idag.. jimmy jobbar heeeela dagarna i helgen.
han har inte jobbat helg på ett tag eftersom vi hade semester, men nu gör han det igen.
Men ska snart åka till ica på racercykeln och köpa hårfärg och så färga håret. sen får jag sällskap ikväll
trodde ju att det skulle regna hela helgen, men nu är det ju fint väder =) gilla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar